wtorek, 28 lipca 2015

Koronki

Dzisiejszy post nie będzie dotyczył urodzinowych słodkości. Tym razem pokażę Wam co ładnego do noszenia na co dzień można zrobić z koronki, gumowej taśmy i haftek. Chodzi oczywiście o bieliznę, a właściwie koronkowy stanik :D

Od dłuższego czasu szukałam jakiegoś ładnego i wygodnego stanika, ale nigdzie nie mogłam takiego znaleźć. Albo miseczki były za duże, albo był za ciasny pod biustem. Nie chciałam też wydawać na niego kilku stów, zwłaszcza że do żadnego nie byłam stuprocentowo przekonana. Wobec takiej sytuacji postanowiłam uszyć go samodzielnie. W internecie trafiłam na blog a pair & a spare, a tam na post jak zrobić koronkowy stanik. Pobiegłam do pasmanterii, kupiłam koronkę, haftki, gumki i zabrałam się do roboty. Na dodatek nie wydał na to więcej niż 20 zł! :D Efekt możecie zobaczyć poniżej:



Wykończenie nie jest najlepsze, bo wszystko szyłam ręcznie, ale nie jest to część garderoby, którą się wszystkim pokazuje, więc te drobne niedociągnięcia będę widziała tylko ja ;) Zachęcam Was, abyście też spróbowały uszyć Wasze staniki własnoręcznie. Gwarantowana świetna zabawa (połączona z frustracją gdy akurat coś nie wychodzi ;) ) i ogromna satysfakcja, że udało nam się to zrobić samodzielnie!

1 komentarz:

  1. Wygląda ładnie, ale chyba nie odważyłabym się go założyć ;) Osobiście polecam centrum chińskie w tesco na ul.Połczyńskiej - świetny wybór, za niewielką cenę, tylko rozmiarówki mają czasami pokopane.

    OdpowiedzUsuń