poniedziałek, 8 grudnia 2014

Powrót do wirtualnego świata


Hej,
Wiem, że pierwszy wpis był baaaaaaardzo dawno temu, ale zdaje się, ze nie byłam jeszcze gotowa, by go regularnie prowadzić. Na szczęście aktualnie skumulowało się u mnie sporo pomysłów. Część już zrealizowanych, a część jeszcze nie.  Znudziło mi się już trochę tworzenie do szuflady i chciałabym się moją pasą z Wami podzielić. Nie jestem jednak osobą, która bezproblemowo odrywa się od pracy by udokumentować poszczególne etapy, więc wolę raczej zaprezentować Wam skończone dzieło (tym bardziej, że wielokrotnie moje cudeńka wymagają milina poprawek w trakcie i nie uważam, żeby pokazywanie tych nieudanych elementów było korzystne dla odbioru końcowego efektu). Chętnie natomiast podzielę się swoimi uwagami w sposób opisowy. Z przyjemnością odpowiem na Wasze pytania oraz podpowiem jak zrealizować dany projekt jeśli, ktoś z Was będzie chętny do stworzenia czegoś podobnego.
Wiele z moich projektów tworzę z nudy lub po prostu coś mi wpadnie w oko, bez specjalnego przeznaczenia. Takie cudeńka chętnie sprzedam (zwłaszcza na terenie Warszawy i okolic) lub coś podobnego zrobię na zamówienie. Jeżeli ktoś będzie zainteresowany proszę o kontakt na dysiakureczko1995@gmail.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz